A historical epic about a young man fighting during the conflict between the Ainu and the Japanese. Directed by Nakao Hiroyuki, who is active in many fields, including the "Time Scoop Hunter" series and the novel "Bull Buster".
Set in the early Edo period on Ezo, which is now known as Hokkaido. Kojiro (Kanichiro), a retainer of the Matsumae clan, which occupies the territory, makes his living by selling goods obtained through trade with the Ainu to other domains, along with his brother Einosuke (Miura Takahiro). One year after their father's death, Kojiro sets foot in Ezo for the first time on a trading trip with his brother, but...