An anime film adaptation of "Omuro Family," a spin-off of the manga "YuruYuri" by Namori. This is the second of a two-part film depicting the fast-paced daily lives of the three Omuro sisters: the cool eldest daughter, the playful second daughter, and the stable youngest daughter.
The Omuro family is filled with an unprecedented sense of tension. Whilst Hanako (Hidaka Rina) oozes anger, Sakurako (Kato Emiri) is on the verge of tears. Nadeshiko (Saito Chiwa) looks as cool as ever. The cause of the upset is a hoodie with a "giant chicken" pattern.