A human drama by director Kiyohara Yui, whose film Our House garnered attention both at home and abroad. The film was entered in the Forum section of the 73rd Berlin International Film Festival and was also released in North America.
This film takes place in Tama New Town, which is located on the outskirts of Tokyo. One spring day, three women of different generations walk through the town pondering their feelings. The three women are Chizu (Hyodo Kumi), a gas meter reader, Sanae (Oba Minami), who is looking for an elderly person, and Natsu (Mikami Ai), a university student who is on her way to visit her deceased friend's mother.