Romance based on the coming-of-age novel "Sukitootta kaze ga fuite" by Asano Atsuko, who hails from Mimasaka, Okayama Prefecture. Directed by Ohtani Kentaro who is also from Mimasaka.
Keiya (Sugino Yosuke) fails his college entrance exams and spends listless days in lush Mimasaka, while his brother Junya (Yamamura Ryuta) has inherited the family tea business and strives to revitalize the town through Japanese tea. Junya's ex-girlfriend Rika (Matsushita Nao) is a pianist who comes to Mimasaka for a concert, but she collapses on stage and stays with Keiya to recuperate.