Film adaptation of the splatter romantic comedy manga "Ana Satsujin." Asakura Kayoko, who has helmed splatter horror films including It's a Beautiful Day and The Idols and the Undead, depicts love at its most extreme.
Kurosu (Sugino Yosuke) despairs about life after failing his college entrance exams, and his plan to hang himself fails too. However, as a result there's a hole in his wall, where he gets a glimpse of his beautiful and sophisticated neighbor Miyaichi (Fukuhara Haruka). Peeking through the hole gives him a reason to live and turns him into Miyaichi's captive.