Asakura Kayoko, whose 2013 short film Hide and Seek was screened at over 30 film festival around the world, closely observes the overseas tour of rock band RADWIMPS. The documentary follows the band as they use the 10th anniversary of their major label debut as an opportunity for a fresh start.
10 years after their major label debut in 2005, RADWIMPS have amassed a large fan following at home and abroad. Amid the crisis of drummer Yamaguchi Satoshi announcing he'd take an indefinite break from the band, they forge ahead with a tour across five countries in Asia and Europe.