Momo Matsuri is a film screening group that was started in 2006 by several young female directors in search of a place to show their works. Every year, short films with a common theme are created and screened. In 2010, the 12 directors came together for the third time to each tackle the theme of "Lies." The director of this film, Asakura Kayoko, is working as a successful director/assistant director of TV dramas and films. Set in an out-of-season resort town, a couple with a wide age gap visits Shota(Kanechiku Kenji), the caretaker, to use the phone, but they soon start quarreling.