Slasher film starring Kim Kkhobbi, known for Breathless. Asakura Kayoko constructs a gory inferno with her feature directorial debut. The story revolves around a single night when Japanese and Korean exchange students in America are attacked by bloodthirsty killers.
Korean exchange student Ah-Jung (Kim) heads for a campsite in the outskirts of Los Angeles with some Japanese exchange students. Due to her serious disposition, Ah-jung gets irritated by her companions' antics. Meanwhile, two white brothers with history of murder-robbery crimes are approaching, with axes in their hands.