A live-action film adaptation of the romance manga by Koda Momoko, known for works such as "No Longer Heroine". The director is Matsuda Ayato, who has directed numerous dramas.
Sahoko (Hata Mei), a dark-haired, bespectacled introvert who has developed a dislike for handsome men due to past trauma. One day, she encounters Kota (Ohashi Kazuya), the leader of the national idol group ‘LiKE LEGEND'. From that day on, the two began to cross paths more frequently, and Sahoko finds herself confused by the surreal experience of having an idol right in front of her.