Masaki, a self-proclaimed film director, has been living as a recluse for ten years, surviving on his parents' inheritance. With an extreme aversion to people, the only person concerned about Masaki is his university friend, Ikeuchi. Hoping to inspire Masaki to make a film, Ikeuchi takes him to watch a play at a small theater, but Masaki only continues to drink at an izakaya and harshly critique the performances. However, when actress Fuyo appears, his demeanor changes completely. Moved by Fuyo's keen interest in his theories on acting, Masaki's creative drive is reignited. Enchanted by Fuyo, Masaki begins writing a screenplay with her as the leading actress—but...