A fantasy tale depicting the "hell tour" of a young man who aims to become an antique dealer. Directed, written and edited by Hiranami Wataru, who also directed Tokyo Drama and The Believers.
Onuki Dai(Tanaka Shunsuke) lives in a small apartment and sells antiques on the street. Kunio, a senior merchant, invites him to join an antique auction market deep in the mountains. But, on his way home, he finds himself lost in the land of Hades, beyond the boundaries of this world. While going back and forth between that world and this world, Dai begins to live his life anew.