A drama depicting with a suspense-thriller touch the conflict between two emotionally hurt girls set against the anxiety blanketing all of Japan in the aftermath of the Great East Japan Earthquake. This is a ninety-nine-minute edited version concentrating on the relationship of the two heroines.
It is three years after the Great East Japan Earthquake. Kawashima Eiko (Yamada Kinuo), a psychology professor researching precognitive dreams concerning the earthquake, continues to see dreams of her lover who died in the catastrophe. Meanwhile, drama student Mizutani Kaoru (Hinoi Asuka), has a bizarre nightmare while rehearsing a play about the disaster.