After the death of her father, Kana returns to her childhood home and begins caring for her ailing mother. Devoting herself to nursing her mother as if to reclaim the time they lost, Kana gradually becomes aware of unsettling disturbances occurring around her.
Are Kana and her mother cursed? Or have they, unknowingly, cursed something—or someone—else?