Coming-of-age story based on the comic of the same title by Hara Hidenori. Kotaro (Nakamura Aoi) gets held back a year at a Tokyo prep school and transfers to a high school in Toyama Prefecture, where his distant relatives reside. Depressed after losing his self-confidence, Kotaro‘s encounter with a local girl named Nagisa (Yamashita Rio) gradually begins to transform his "tomorrow." The world's kindest "revitalization" love story carrying the universal message that everyone has a place where they can shine, told through each character's anguish and maturation.