Yanagishita Tomo from Threads of Destiny (Akai ito) and star of GO-ONGERS THE MOVIE (Engin sentai Go-onjer: Bunbun! banban! Gekijo bang!!) Furuhara Yasuhisa, join with Miura Ryosuke of Bokura no Hoteshiki (*Our equation) to make up a crew of fresh actors in this youth drama. A youth's dreams of becoming a boxer are broken, but drawn to calligraphy he begins to mature. Giving up on boxing, Shunichi (Yanagishita Tomo) is resigned to attending university. In a peculiar turn of events, he joins the calligraphy club and starts to find his place in the world. In the meantime he reunites with his childhood friend and boxing partner Kentaro (Furuhara Yasuhisa).