Watarai, a cram schoolteacher, had a secret fetish he couldn't tell anyone. He derived unparalleled pleasure from peering at faces that people never show in public. This spring, the Magara couple moved into the apartment below his. Watarai installed a camera in their room, making spying on their life a daily routine. While the wife, Hanae, advanced in her career as an associate professor at a university, her husband, Taro, worked as a part-time lecturer, but their marriage seemed stable. However, one day, as Watarai was observing the downstairs as usual, he discovered a secret about Taro that even Hanae didn't know—.