A human suspense film directed by Uchida Eiji of Midnight Swan fame. Two women bound by sisterhood race through a night world brimming with desire and danger.
Natsuki (Kitagawa Keiko), hounded by loan sharks, fled to Tokyo. One night, while struggling to even find food to eat the next day, she witnesses a drug deal and decides to become a drug dealer herself. Then, a lonely martial artist named Tamae (Morita Misato) appears before Natsuki and offers to act as her bodyguard.