One episode from "Kazoku gokko," an omnibus film about 5 off-kilter families, directed by Uchida Eiji whose Greatful Dead screened at Fantastic Fest and Raindance Film Festival in 2013.
The four beautiful sisters of the Tanaka family normally get along, but when they argue, they hurl "tiny breast" insults at one another. Then a buxom girl (Hiraoka Aki) shows up and the controversy over who has the smallest breasts in the "flat chest club" escalates, eventually leading to the risk of familial disintegration.