A human drama set in Shinjuku's Kabukicho district, depicting a world shaped by new encounters. Directed by Matsui Daigo, who is known for films such as Remain in Twilight and Just Remembering.
Yukari (Sugisaki Hana) adores the manga "Meat Is Mine", but she can't bring herself to like herself. Watching her friends leave one after another due to marriage, childbirth, and other life events, she feels anxiety and impatience about continuing to live this way. One day, while passed out drunk in Kabukicho, she is rescued by Rai (Minami Kotona), a hostess harboring suicidal thoughts.