The second part of a two-part sequel to the debut film of the six-member dance and vocal group ONE N' ONLY, "Battle King!! We'll Rise Again". The film passionately depicts the story of a delinquent boy who discovers dance and pursues his dreams alongside his friends.
Genjiro (Yamashita Eiku) wants to rescue his dear friend who has fallen prey to the dangerous lure of the fight club 'Knock Out'. While struggling with the risk of not being able to participate in the dance competition, he is forced to make a decision...