Director Togashi Shin worked as assistant director on Somai Shinji's films like Typhoon Club and Hikaru Onna, as well as for Izutsu Kazuyuki and Hirayama Hideyuki. This is his second feature film which follows off-balance Nanao Seiichi (Hisano Masahiro), or Sei for short, a sixth grader living in the suburbs of Osaka. One day, a sudden sexual ejaculation during class makes him aware of the physical changes that accompany growing up. Around that time, Sei falls in love with a girl, Naoko (Sakuratani Yukika), he meets when he visits his grandparents in Kyoto. Sei goes to see her, only to find out to his astonishment that she is an eighth grader, or an older woman. Nevertheless he manages to arrange a date with her, only to upset her by talking about her divorced parents. His once-in-a-lifetime performance asking her to go out with him falls through when she bluntly refuses. This is Sei's most discouraging experience of his life. Still, he continues to overcome all difficulties, perseveres, and is finally rewarded by Naoko's kiss on the cheek.