This piece was submitted to the Momo Matsuri Presents Kiss! short film project that highlights up-and-coming female directors, created by the Momo Matsuri film screening group. Written and directed by Osaka-born Yamasaki Toyoko. Pregnant with her lover's child, Rin (Akune Hiroko) is anxious about becoming a mother. While in high school Rin fell in love with the same gendered Tsuyako, but Rin's insecurity in her ability to look after her eventually led to their break up. She has been guilt-ridden until the reappearance of Tsuyako. After reassessing her past, Rin finds happiness and starts to rebuild her life.