An entry in Project Dengeki, a screening program introducing short works by up-and-coming directors selected by filmmaker and film school tutor Daikuhara Masaki. This drama, the directorial debut of Watanabe Ai, showcases her unique outlook. Its protagonist Michiko (Miwa Reika) wordlessly relishes her occupation of tending to the household needs of Takahiro (Ando Tadafumi). However, from the day a young woman (Hatano Momoko) who claims to be Takahiro's younger sister turns up and begins living with him, Michiko's beloved routine begins to noisily come apart at the seams...