An entry from the fifth batch of films by the Momo Matsuri production and screening collective, based on the theme of "tears." Its director is rising talent Watanabe Ai, whose Thunderbolt screened at Nippon Connection 2012 in Germany.
Marathon runner Risa (Igarashi Reiko) and her coach Sawada (Funaki Ikki) travel to the foot of Mt. Fuji to train. As Risa runs along a mountain road, she is suddenly overtaken by a mysterious woman, and finds herself unable to stop thinking about her.