A sci-fi drama created by The Wife of Gegege director, Suzuki Takuji, together with students of the acting course he teaches at The Film School of Tokyo. The entire cast concurrently perform duties as production staff and the film employs an experimental technique of capturing the filmmaking activities within the picture frame.
Fluffy aliens arrive on Earth from a distant planet. They have no concept of "I" or "You" like that of the earthlings. With their mothership broken, the aliens are unable to return home, so they begin observing the people of a certain town with cameras and microphones.