A romance film made by Nohara Tadashi, a third year student of the Graduate School of Film and New Media, Tokyo University of the Arts, as his graduation project. The work comically and cynically depicts the seemingly twisted yet pure love of a divorced man who promiscuously enjoys his many love relationships and affairs. A few years after his divorce from his childhood friend, Tomoaki (Ishida Issei) is now enjoying a carefree single life. One day, his heart becomes restless when he is reunited with his first love, his cousin Aiko (Tsuji Kaori), while he is busily splitting his time and attention between two women, one younger and one older.