Debut feature film from Mariko Tetsuya, an up-and-coming director and winner for two consecutive years of the Off-Theater Competition Grand Prix of the Yubari International Fantastic Film Festival with The Far East Apartment (Kyokuto no Manshon) in 2003 and Mariko's 30 Pirates (Mariko Sanjukki) in 2004. This quick-paced work with exhaustive camera work depicts the interaction of two youths living in two completely different worlds - boxing and comic books. Boxing is what maintains the spirits of Tamura (Endo Kaname) who is leading a financially constrained life while taking care of his grandmother with dementia. One day, Hattori (Iwase Ryo), a comic artist, visits the boxing gym where Tamura practices to gather material.