The seventh erotic comedy film based on the mega-hit comic series by Ebihara Takeshi which gained popularity through its TV anime series. Aizawa Hitomi, with the nickname "booby gang leader," brilliantly acts the perfectly proportioned female teacher Machiko, sharing her sexual charms on screen and drawing out plenty of laughs. Mai Machiko (Aizawa Hitomi), employed as a teacher at Arama School, walks into a scene of a female gang leader Ginko (Akai Saki) bullying Nana (Koike Yui). This is only the beginning of a chain of incidents which eventually endangers the entire school.