A live-action adaptation of Honna Wako's eponymous manga that gained popularity on a manga website for mobile phone users. It depicts the erotic romantic fortunes and growth of a man and woman who spy on each other's personal lives. Director Ueda Nakaba has previous experience helming manga adaptations such as Junenai and My Sweet Roommate.
Vocational school student Tatsuhiko (Atsumi) discovers a hole in a wall in his apartment. When he peers into it, he sees his beautiful young neighbor Emiru (Ikeda Chocolat) in an immodest state... The flustered Tatsuhiko proposes to Emiru that they take turns to peep on each other for a day at a time.