Publicized as "the first no holds barred expose of the yakuza," this ensemble piece depicts the loves and hates of a group of men fatally flawed both mentally and physically. The story takes place when the Shin-Okubo district of Tokyo was still known as Okubomura, where the yakuza are running a real estate business called Misato Kogyo. Starting with the mule AF, who carries 'cargo' inside his own butt hole, the gang members, each of whom has their own complex personality, greatly admire the gang leader Joaquin. But after he is hospitalized after his car accident scam goes wrong, they plan to rebuild the organization together with the new gang leader, a dope friend.