Original production that marks the fourth feature film directed by Theatre Otona Keikaku leader Matsuo Suzuki, who also stars in the film and penned the screenplay. Comedy about a husband's outrageous plot to get revenge against his wife.
Screenplay writer Kaiba Goro (Matsuo) finds out from a social media post that his darling wife Ayako (Nakayama Miho) is cheating on him with a young dancer. He knows that divorce will result in a big chunk of his fortune going to Ayako, so he decides to spend it all. His idea is to get revenge by going after 108 women, the same number of people who "liked" his wife's post about her affair.