The final episode of the FREE & EASY (Tsuribaka nisshi) series, the nationally popular series matching the popularity of Tora-san Series (Otoko wa tsuraiyo). It is directed by Asahara Yuzo who has been directing the series from its 14th episode. Matsuzaka Keiko of The Sting of Death (Shi no toge) will serve as the last "prima donna" of the series. Amidst an unprecedented economic downturn, Su-san (Mikuni Rentaro), who contemplates his responsibility as a corporate manager, goes on a fishing trip to Hokkaido with the carefree Hama-chan (Nishida Toshiyuki), who still remains at the bottom of the corporate ladder. The story welcomes a grand finale together with Youko (Matsuzaka Keiko), the daughter of Su-san's late best friend.