Set in Ikebukuro, this action film adaptation of popular manga artist Nagata Koichi's debut work graphically depicts violence between the rogues. Sakurai Ran (Kawamura Yosuke) and Kenji (Asari Yosukue), who only know about fighting, and have never lost. They call themselves Randies which runs a business of earning money by running errands for people with a mysterious past, as they are trying to save money to buy a gravestone for their dead friend. One day a thug called Takeshi (Izaki Hisato), who has a history with Ran, returns to their neighborhood. Takeshi is the head of a vicious gang called the Jaians, and he intends to control all of Ikebukuro.