A comedy written and directed by Fukuda Yuichi, who created the escapist world of the TV drama 'Detective for 33 Minutes.' A talented lawyer joins five helpless, hopeless men and a foolish competition unfolds. The film is set in Ibaraki Prefecture on the Oarai coast. Sugimoto (Yamada Takayuki) receives a letter saying "I want to meet you" from the girl of everyone's dream girls, Eriko (Toda Erika). As the letter instructs, he goes to a summerhouse by the sea, battered by a raging wind in the depths of winter, only to find that once there other men then arrive, each holding an identical letter from Eriko.