Set on an inaccessible island considered to be a "brothel island", the story of this film depicts the way of life of flawed people who are unable to break free from the island. An adaptation of a play performed by Chikarawaza, the stage troupe led by actor Sato Jiro, the film is written and directed by Sato himself.
During some era, on an island that exists somewhere in Japan, there are people who exist there who feel confined. Idle days pass for men and women unable to connect, and women who can not grasp the importance of such connections.