One of the comical short films by seven directors all with strong personalities depicting the nature of "hijoshi (women who have given up on their womanhood)." The work comically depicts the silly series of acts by a young office worker who cannot commit suicide as weird delusions haunt her. It is directed by Tsukamoto Rempei of 700 Days of Battle: Us vs. the Police (Bokutachi to Chuzaisan no 700 nichi sensou). Ryoko (Naka Riisa) is a 25-year old girl who is living alone. She decides to commit suicide after her love was rejected, but the moment she takes a knife to her wrist, she realizes how messy her room is. Ryoko, in fear that the detectives who come for an on-site investigation will ridicule her on the condition of the room over her dead body, hurriedly starts cleaning her room.