Drama about a young man coming to terms with animosity in his past through motor sport rallies. Directed by Tsukamoto Rempei of Bento Harassment.
Taiga (Morisaki Win) has left his hometown to attend college in Tokyo and dreams of becoming an actor, but he finds out from his childhood friend Miho (Funagawa Mai) that his father (Nishimura Masahiko) has suddenly passed away. His mechanic father won numerous awards at car rallies, but Taiga thinks of his deceased mother and can't forgive him for neglecting the family. Taiga returns to his hometown harboring unresolved feelings.