A slapstick comedy based on writer/sports journalist Kobayashi Shinya's autobiographical book. The comedy duo Summers take on the leading roles in a film for the first time. Self conscious about his receding hairline, office worker Moriyama Shigeru (Mimura Masakazu) orders a toupee at a peculiar store run by Oyamada (Otake Kazuki). Thanks to his new hair, his beautiful colleague, Makida Ryoko (Ashina Sei), whom he's secretly had a crush on, asks him out. But now Moriyama is afraid that she will find out he's wearing a toupee.