Humorous depiction of 12 hours with a male host mired in debt and his utterly unreliable host pals, based on classic rakugo stories like "Akegarasu" and "Shinagawa Shinju." Suda Masaki of The Light Shines Only There has a ball playing a pathetic host at the bottom of the totem poll.
The sequel to Gintama, the Oguri Shun-starring live-action adaptation of Sorachi Hideaki's identically titled comic which has sold 55 million copies. Fukuda Yuichi continues on as director from the previous film. The comic's fusion of sci-fi, action,...