An adolescent era sports drama based on a true story directed by Hasumi Eiichiro of the UMIZARU series. Terajima Mikako (Ayase Haruka) became a boys volleyball team coach at a junior high school she has been assigned to. As an incentive for the team members who do not show the slightest enthusiasm, she promises to show them her boobs if they win a game. The students get sexually motivated and practice harder, but it turns into a big problem as the school learns of this promise. Mikako loses her confidence as a teacher, but the day of the game arrives. She can now only wish that her students still trust her.