A public road rally competition is the subject of this motorsports drama. Incorporating realistic racing scenes, it intensely depicts the struggle of siblings aiming for the World Rally Championship. Many actual race drivers and automobile companies including Toyota cooperated with the film.
Naozumi (Arata Mackenyu) is a gifted and determined race driver who habitually drives in a reckless manner. He clashes each and every stage with his older brother Atsuhiro (Higashide Masahiro), who is also the mechanic. Therefore, Hikaru (Morikawa Aoi) is dispatched to manage Naozumi though she knows little about the sport.