Suspense about a special mission under extreme circumstances based on the same-named novel by Yoshida Shuichi, whose novels "Rage" and "Villain" have also been adapted for film.
Takano (Fujiwara Tatsuya) and his partner Taoka (Takeuchi Ryoma) are agents in the AN Tsushin spy organization, which implants time bombs into their hearts with the timers set for 24 hours. Amidst these circumstances, they are plunged into a life-or-death game of wits for information on next-generation energy technology.