In a SF love story, pin-up model Koizumi Maya plays a beautiful female android which falls in love with a human boy. The first film by well-known television CG director Matsuda Keita who scripted, directed and created VFX for this production. Set in the year 2055, a world devastated by global warming has been split between the privileged and lower classes. Designed as an idol, android Nana (Koizumi Maya) discovers self-awareness during an accident and escapes the laboratory.