A time-traveling romantic comedy. A young man who keeps returning to the same time on the same day at a public bathhouse again and again frantically struggles to discover the reason behind his predicament, and get himself a girlfriend. Its cast includes several handsome actors who made their names on superhero television series.
Hanashima (Tokuyama Hidenori), the inheritor of a run-down public bathhouse, heads out to a singles party with his friends on his thirtieth birthday. Despite formulating a strategy in the bath beforehand, he returns home empty-handed and drunkenly passes out. When he eventually awakes, he is shocked to find himself back in the bath, working out his strategy for the singles party all over again.