Music producer Kobayashi Takeshi directs a film based on a script by long time companion Iwai Shunji, director of Swallowtail (Suwaroteiru). Kobayashi also takes charge of the music for this film. Akanishi Jin plays the lead and makes his feature film debut. Set in the 1990s during Japan's "band boom" era, the film tells the tale of a girl in high school, Asako (Kitano Kie), who goes to a concert and meets Natsu (Akanishi), vocalist of the new band LANDS. Asako ends up being the band manager, but as the band's popularity starts to soar, the band's friendship begins to suffer.