A film crew followed the singer and songwriter Agata Morio during his national tour in 2008. The work closely features Agata Morio singing, dancing, yelling and talking while inebriated throughout his trip from Kushiro in Hokkaido to Ishigakijima Island in Okinawa, hitting 67 cities in a camper. These images reveal his carefree spirit which strongly influenced not only the music scene but also the literature and film worlds. It is directed by Takefuji Kayo of Half Empty or Half Full (Hanshin Hangi) and supervised by Mori Tatsuya of A, a documentary film about Aum Shinrikyo.