The popular Japanese idol Akiyama Rina (affectionately known as "Oshiriina" (nice bottom)) co-stars with Nakamura Seijiro of Dai 2 Shashinbu (*2nd Photography Club) in this human drama. This is a heartwarming portrayal of the kinship of a terminally ill woman and a young man, drawn together by a single drawing. Attracted to a hand-drawn picture he discovers on a website, Jun (Nakamura Seijiro) contacts the artist Misa (Akiyama Rina) by e-mail. After continued communications Jun eventually meets Misa, only to find she has been terminally diagnosed with ALS.