The first film in an action series following the fates of a man and woman who bear deep emotional scars and darkness within them. Kyan Yutaka, a member of popular rock band Golden Bomber, takes his first starring role in a film.
Japanese-Chinese Meihua (Kyan) is all alone in the world. Seeing no point in living, he avoids contact with others and ekes out a living in the underworld. One day, he meets a budding assassin named Umi (Nomizu Iori) and finds peace of mind for the first time in his life. However, his happiness proves to be short-lived when an enemy appears who he is destined to fight to the death.