Feature film animation sequel to the TV series "Infini-T Force" featuring battles by anime production company Tatsunoko Production's renowned heroes Gatchaman, Tekkaman, Polimar and Casshan.
The four heroes have recovered their own world and each of them heads back to the place where he belongs. However, a certain goal gets them to transcend time and space to descend upon a world in which the Science Ninja Team Gatchaman battle Gallactor, the archenemy of mankind.