Jointly directed by Tomomatsu Naoyuki, of STACY and Nishimura Yoshihiro, of TOKYO GORE POLICE (Tokyo zankoku keisatsu), this is a splatter comedy of the horror comic by Uchida Shungiku. It mixes the surreal with the grotesqu to depict a fight to death as two variant girls vie to win the love of a boy. Vampire girl Monami (Kawamura Yukie) has fallen for Jugon (Saito Takumi), who she got to know at the new school and Jugon himself is turned into a blood sucking habitude. When the schoolmate Keiko (Otoguro Eri) discovers this, she attacks Monami but accidentally throws herself off the building. However Keiko's mad scientist father brings her back to live as a Frankenstein.